Pagina's

maandag 14 mei 2012

Nieuwe printer!

Mijn printer loopt vast en nu denk ik dat ik wel aan een nieuwe toe ben, maar welke moet ik nemen?
Ik wil graag mijn digitale stempels ook met Distressinkt in kunnen kleuren zonder dat de inkt uitloopt en er moet dan natuurlijk ook wat dikker papier in kunnen. Het liefst  een All-in-one . Wie heeft er een idee?

My printer is giving it up, so I need to buy me a new one. I would love some advice from you all. I'd like to print my digital stamps and colour them with my distress without the ink running out and I want to print some thicker paper (aqaurel). I'd like an All-in-one. Who's got an idea?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een Canon MP550 all in one, die heeft een papierlade maar ook een lader aan de achterkant, ik stop er 250 gr door, geen probleem, super apparaat, inmiddels zullen er wel nw types van zijn denk ik. groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he meid ik heb een epson sx420.door het instellen van de inkt kan ik daar digi mee printen waarmee ik distress mee kan inkleuren.
    ik stop daar 185 gr canson montval in.geen probleem verder.oja dit is een all in one.succes

    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vraagje Anja, ik heb ook een Epson, hoe stel je de inkt dan in, want mij lukt inkleuren met distress ook niet, zonder uitlopen!!
      gr. Adrina

      Verwijderen